Ideea de a lansa această funcție a venit în 2018. Atunci, reprezentanții platformei au descoperit că numărul celor care foloseau aplicația a crescut cu 25% în timpul festivalului British Summer Time. Tendința de creștere s-a menținut pe tot parcursul sezonului festivalier.
„Faptul că Tinder este o aplicație esențială pentru cei singuri care merg la festivaluri din întreaga lume nu este un secret”, afirmă Jenny Campbell, directorul de marketing al Tinder. „Vedem constant o creștere a întrebuințării pe măsură ce zeci de mii de fani ai muzicii se adună împreună, așa că ne-am dorit să creem o nouă experiență, care face posibilă conectarea cu alți participanți înaine de a ajunge în locul de desfășurare”, a continuat aceasta.
„Festival Mode” le permite utilizatorilor să adauge insigne profilului lor, care indică festivalurile la care vor participa în acest an. Ei vor avea posibilitatea să se „potrivească” cu alte persoane, care merg la același eveniment, dar și să opteze pentru pachete VIP și suveniruri.
Începând de joi, opțiunea va deveni disponibilă la unele dintre cele mai mai mari evenimente de pe teritoriul Marii Britanii, Statelor Unite ale Americii și Australiei. Lansarea are loc în parteneriat cu companiile AEG și Live Nation. Printre festivalurile la care va putea fi folosit „Festival Mode” se numără All Points East (24 mai – 2 iunie), Lovebox (12-13 iulie) și British Summer Time (12-14 iulie), care au loc în Londra.
Maureen Ford, reprezentantă a firmei Live Nation, a lăudat noua opțiune. Ea a declarat că opțiunea va permite conectarea lumilor digitale și fizice, cu scopul de a facilita conexiuni importante între fani în viața reală.
Utilizatorii platformei Tinder vor putea să își adauge emblemele la profilurile lor cu trei săptămâni înainte de începerea fiecărui eveniment.
Tinder este o aplicație de smartphone care, deși funcționează pe un principiu simplu, a revoluționat domeniul „datingului” online. Utilizatorilor (oricine se poate înscrie prin profilul de Facebook) li se arată fotografii ale unor posibili pretendenți care se află în zonă în momentul respectiv și pot da „swipe” în dreapta pentru „like” și în stânga pentru „nu”.
Dacă și cel pentru care utilizatorul a dat „swipe” în dreapta a făcut același lucru, aceasta duce la o potrivire, urmată de sugestia de a trimite un mesaj sau de a „continua să joace”.